THE EFFECT OF MARKETING COMMUNICATION STRATEGIES AND SOCIAL MEDIA MARKETING ON BUYING DECISION WITH PERCEIVED QUALITY AS INTERVENING VARIABLES IN SHOPEE APPLICATIONS
Abstract
Keywords: Marketing Communication Strategy; Social Media Marketing; Perceived Quality; Buying Decision
Full Text:
PDFReferences
Andika, A., & Mandang, E. (2004). Pengaruh Komuniukasi Pemasaran Dan Promosi Harga Terhadap Variabel Ekuitas Merek Air Minum Kemasan Danone-Aqua. 2002.
Astuti, S. I., Arso, S. P., & Wigati, P. A. (2015). MEMBANGUN CITRA BANK SYARIAH MELALUI STRATEGI KOMUNIKASI PEMASARAN TERPADU DAN KUALITAS PELAYANAN. Analisis Standar Pelayanan Minimal Pada Instalasi Rawat Jalan Di RSUD Kota Semarang, 3, 103–111.
Farmasi, J., & Dan, S. (2017). KEPUTUSAN PEMBELIAN BERDASARKAN FAKTOR PSIKOLOGIS DAN BAURAN PEMASARAN PT. INTERCOM MOBILINDO PADANG. 14(1), 55–64.
Gilbert, P., Clarke, M., Hempel, S., Miles, J. N. V., & Irons, C. (2004). Criticizing and reassuring oneself: An exploration of forms, styles and reasons in female students. British Journal of Clinical Psychology, 43(1), 31–50. https://doi.org/10.1348/014466504772812959
Hanafi, A., & Wahab, Z. (2017). Pengaruh Komunikasi Pemasaran Terpadu Terhadap Keputusan Pembelian Pengunjung Serta Dampaknya Pada Keputusan Perpanjangan Sewa Penyewa Kios Di Palembang Square Mall (Ps Mall). Jurnal Manajemen, 20(3), 488–506. https://doi.org/10.24912/jm.v20i3.20
Kristiani, P., & Dharmayanti, D. (2017). Pengaruh Social Media Marketing Terhadap Repeat Purchase Dengan Variabel Intervening Perceived Service Quality Dan Brand Image Pada Industri Fast-Food Restaurant Di Surabaya. Universitas Kristen Petra, 3(1), 41–52.
Kusniadji, S., & Tarumanagara, U. (n.d.). Strategi Komunikasi Pemasaran Dalam Kegiatan Pemasaran Produk Consumer Goods ( Studi Kasus Pada PT Expand Berlian Mulia Di Semarang ). 83–98.
Pratiwi, M. P., Suwendra, I. W., & Yulianthini, N. N. (2015). KEPUTUSAN PEMBELIAN SEPEDA MOTOR HONDA e-Journal Bisma Universitas Pendidikan Ganesha. E-Journal Bisma Universitas Pendidikan Ganesha, 3(1).
Refiani, S. A., & Mustikasari, A. (2020). Analisis Pengaruh Sosial Media Marketing Melalui Instagram Terhadap Keputusan Pembelian Studi Pada This! By Alifah Ratu Tahun 2020. EProceedings of Applied Science, 6(2), 2753–2758.
Sugiono. (2010). Metode Penelitian Kuantitatif Kualitatif dan R&D.
Sugiono. (2012). Metode Penelitian Kuantitatif Kualitatif dan R&D.
Sugiono. (2018). Metode Penelitian Kuantitatif Kualitatif dan R&D.
Tampubolo, B., & Purba, M. (2017). PENGARUH CITRA MEREK DAN KUALITAS LAYANAN TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN MELALUI MINAT BELI (STUDI KASUS PADA KASKUS). Journal Economics Faculty, University of HKBP Nommensen, 5(77037), 1–14.
Refbacks
- There are currently no refbacks.