QUALITY OF SERVICE AT THE PERSONNEL AND HUMAN RESOURCES DEVELOPMENT AGENCY OF SOUTHEAST MINAHASA REGENCY
DOI:
https://doi.org/10.29040/ijebar.v7i1.8553Abstract
References
Hardiyansyah, H. (2018). Kualitas Pelayanan Publik: Konsep, Dimensi, Indikator dan Implementasinya. Gava Media.
Kusuma, I. L., Dewi, M. W., & Tho’in, M. (2021). Analysis of the effect of human resources competency, utilization of technological information, and internal control systems on the value of financial reporting information. Annals of the Romanian Society for Cell Biology, 14628-14638.
Juliana, S. (2018). Evaluasi Pelayanan Perusahaan Daerah Air Minum (PDAM) Bengkalis Kabupaten Bengkalis. WEDANA: Jurnal Kajian Pemerintahan, Politik Dan Birokrasi, 4(2), 549–558.
Langelo, M. O. G., Pratiknjo, M. H., & Lotulung, L. J. H. (2021). Pelayanan Publik Pada Era New Normal Di Samsat Kabupaten Minahasa Utara. AGRI-SOSIOEKONOMI, 17(2 MDK), 509–520.
Miles, M. B., Huberman, A. M., & Saldaña, J. (2018). Qualitative data analysis: A methods sourcebook. Sage publications.
Noor, I. R. J. (2019). Efektivitas Kerja Pegawai Dalam Upaya Peningkatan Kualitas Pelayanan Publik Di Kantor Kecamatan Samarinda Seberang. JurnalIlmuPemerintahan. UniversitasMulawarman, 7(4), 1655–1666.
Nugrahani, F., & Hum, M. (2014). Metode penelitian kualitatif. Solo: Cakra Books.
Pahleviannur, M. R., De Grave, A., Saputra, D. N., Mardianto, D., Hafrida, L., Bano, V. O., Susanto, E. E., Mahardhani, A. J., Alam, M. D. S., & Lisya, M. (2022). Metodologi Penelitian Kualitatif. Pradina Pustaka.
Putra, H. G. (2014). Pengaruh Akuntabilitas, Transparansi, dan Partisipasi Publik Terhadap Kinerja Organisasi Layanan Publik (Studi Empiris pada Badan Penanaman Modal dan Pelayanan Perizinan Terpadu Kabupaten Pasaman Barat). Jurnal Akuntansi, 2(3).
Rahmadana, M. F., Mawati, A. T., Siagian, N., Perangin-angin, M. A., Refelino, J., Tojiri, M. Y., Siagian, V., Nugraha, N. A., Manullang, S. O., & Silalahi, M. (2020). Pelayanan Publik. Yayasan Kita Menulis.
Roza, F. (2022). Analisis Kepuasan Masyarakat Dalam Pelayanan Publik Di Kantor Camat Bengkalis Kabupaten Bengkalis. Universitas Islam Riau.
Siti Maryam, N. (2017). Mewujudkan good governance melalui pelayanan publik. JIPSI-Jurnal Ilmu Politik Dan Komunikasi UNIKOM, 6.
Sugiyono, D. (2018). Metode Penelitian Kuantitatif, Kualitatif dan R&D. Alfabeta.
Sutrisno. (2021). Improvement Of Human Resources Competence With Academic Quality Policy In The Economic Sector Of Higher Education Providers In East Java. Transformational Language, Literature, and Technology Overview in Learning (TRANSTOOL), 1(1), 19–28. https://doi.org/https://doi.org/10.55047/transtool.v1i1.104